Всичко започна когато се преместих в нов град.
Забелязах тревожната тенденция клиентите да бъдат третирани като хора второ
качество. Дори международни компании поддържаха тези практики. А всичко можеше
да е много по-различно и то с много малко усилия. Забелязах също, че пиарите
във фирмите също не си вършеха работата (част от задълженията им е да провеждат
вътрешнофирмената комуникация). Така у мен се зароди
идеята да напиша книга, която да дава насоки на работещите на подобни позиции,
независимо в частни фирми или държавни институции, как по-добре да се справят
със задълженията си.
Но главната ми идея е тази информация да достигне
до хората работещи с клиенти и като цяло да се подобри качеството на
обслужване.
Разбира се издаването на книга не е най-лесната работа на
света и затова по-късно се роди идеята да започна да пиша блог, където
информацията, която искам да споделя със света да бъде свободно достъпна.
Коментари
Публикуване на коментар